مهدکودک و پیشدبستانی همه گل برگزار کنندهی کلاسهای آموزش زبان انگلیسی، ریاضی، نقاشی، کاردستی، شعرخوانی و سرودخوانی
معرفی اجمالی دورههای مهدکودک و پیش دبستانی همه گل
- آموزش نقاشی
- آموزش شعرخوانی
- آموزش سرودخوانی
- آموزش کاردستی
- آموزش اوریگامی
- آموزش کلاژ
- آموزش نمایش خلاق
- آموزش ریاضی
- آموزش زبان انگلیسی
- آموزش مهارتهایی زندگی
- برپایی کارگاههای مادر و کودک
- افزایش هوش و خلاقیت
- تقویت مهارتهای شناختی، فیزیکی و عقلانی
- کلاس روانشناسی خانواده و کودک
ویژگیهای دورههای مهدکودک و پیشدبستانی همه گل
- مشاوره تلفنی و حضوری
- بهرهگیری از مربیان با تجربه
- برگزاری کلاسهای آموزشی به طور منظم
- سرو صبحانه و میان وعده
- سرویس رفت و برگشت
مهد کودک و پیش دبستانی همه گل
عالی ترین پیش دبستانی نیاوران
عالی ترین پیش دبستانی محدوده نیاوران
عالی ترین پیش دبستانی نیاوران
برترین پیش دبستانی نیاوران
بهترین پیش دبستانی نیاوران
بهترین پیش دبستانی تهران
برترین پیش دبستانی تهران
عالی ترین پیش دبستانی تهران
پیش دبستانی نمونه تهران
برترین پیش دبستانی نیاوران
بهترین پیش دبستانی نیاوران
بهترین پیش دبستانی تهران
برترین پیش دبستانی تهران
عالی ترین پیش دبستانی تهران
مهد کودک همه گل
مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه همه گل
والدین عزیز : ما دغدغه های شما را خوب می شناسیم
یافتن محیطی امن، شاد، تمیز و بهداشتی با نور کافی سطح آموزشی بالا همراه با تفریح، مربیهای مسئول و مهربان و محیطی با جاذبه بالا که فرزند شما با میل و بدون واپس زنی آنجا را بپذیرد
ما نوید می دهیم چنین محیطی را فراهم آورده ایم
کودکان پیش دبستانی ما هر ساله در آزمون های تمامی مدارس در بالاترین رتبه ها قرار می گیرند و گروه های کوچک نیز با میل و اشتیاق در محیطی شاد آموزش می بینند.
مهد کودک و پیش دبستانی همه گل، با مدیریت خانم سرمست فارغ التحصیل روانشناسی بالینی و متخصص دوره هاى تربیت مربی کودک، اداره میشود.ایشان از سال ١٣۵۴ فعالیت آموزشی خود را با گروه هاى سنی پیش از دبستان آغاز نموده و با پرونده اى درخشان در مقاطع مختلف سنی ادامه داده اند و نیز سالهاست که به عنوان مدیریت مهدکودک همه گل، مشغول به کار هستند و هم چنین ایشان با فعالیتهاى چشمگیر و قابل ستایش خود، چندین بارمتمادى در طول سالهاى مختلف، افتخار کسب نمونه استانی و منطقه اى را نصیب خود کرده اند و نیز موفق به دریافت ده ها تشویق نامه از مدیرکل و رؤساى مناطق و ادارات شده اند، و لازم به ذکر است که اطلاع دهیم ایشان در طول خدمت خود بیش از ٢٠٠٠ ساعت دوره هاى متعدد ارتباط با کودک را با موفقیت و کسب رتبه هاى ممتاز، به پایان رسانیده اند. موسس و مدیریت همه گل خانم سرمست با همکاری کارشناسان مجرب و متخصص امور کودکان اولین واحد همه گل را در سال ١٣٨۵در تهران تاسیس نمودند. از اهداف پایه گزارى این مجموعه علاوه بر تقویت هوش و توانمندى هاى کودکان، کشف استعداد تمامی کودکان بوده است و ارائه راهکارهای اجرایی و طرح های مرتبط ، مشاوره و ارائه خدماتی از جمله رشــد تکـلــم کودک و فعالیت های دیگری نظیر دانش، استدلال کمی نگر، پردازش تجسمی، دیداری، حافظه فعال، استعداد یابی، پرورش و تقویت استعدادها، هوش و خلاقیت با روش هدفمند(بازی، نقاشی، نمایش، موسیقی وکتاب درمانی) تقویت هوشبهر کلامی، هوشبهر غیر کلامی، هوشبهر کل، خلاقیت بصری، خلاقیت سمعی، خلاقیت لمسی، مشاوره روانشانسی جهت درمان و اصلاح انواع اختلافات رفتاری کودک، تقویت اعتماد به نفس، تمرکز، آموزش مهارتهای ( زندگی، اصول صحیح مواجه با مسائل آینده، استرس و اضطراب، خشم، روابط متقابل ) آموزش بر پایه کودک محور و همراه با بازى جهت ایجاد آمادگی برای ورود به مدارس عالی و در نهایت وارد شدن به زندگی با نشاط و مستقل و فراهم آوردن محیطی مجهز به Soft Room سرپوشیده استاندارد جهت بازی و شادى و تخلیه هیجان ها و انرژی های کودکان، و همچنین برگزاری تورها و اردوهای علمی و پرورش خلاقیت کودکان همراه با بازی های هوشی و فکرى و هیجانی( به صورت ماهانه).
مجموعه ” همه گل ” با اهداف مشخص تأسیس شده ، و در اینجا رشد همه جانبه کودکان مدنظر است که دارای چند زیرمجموعه می باشد و از اصلی ترین این اهداف می توان به تقویت مهارت های شناختی، فیزیکی، زبان شناختی، عقلانی، عاطفی، اجتماعی و شخصیتی کودکان اشاره کرد. همه میدانیم یادگیری اولیه رفتارها و روابط اجتماعی، زبان های خارجی، نقاشی، موسیقی و کارهای دستی، اگر از کودکی آغاز شود نه تنها بازده بیشتری در روند فراگیری دارد، بلکه کودک را ازنظر زمانی به پیش می برد و ارزش های مهمی چون صداقت ،نوع دوستی، محبت، استقلال، عطوفت، سازگاری و هماهنگی با جامعه به او آموخته می شود.بر همین اساس سیاستگذاران امر آموزش در مجموعه همه گل بر آموزش ومهارت های کودکستان و پیش دبستانی تأکید دارند و از این بین تأکید ویژه آنها بر نکات زیر است :
آموزش مهارت های فیزیکی، جسمانی برای ورود به مدرسه:مانند نظافت شخصی، محافظت از خود و…آمادگی عاطفی، اجتماعی استفاده از وسایل کمک آموزشی مناسب برای آموزش صحیح و عملی به کودکان آموزش زبان (زبان مادری و زبان دوم) با استفاده از بهترین شیوه آموزشی
آموزش مهارت برقراری ارتباط با دیگران و ارتقای سطح توانایی های هوشی، شناختی و اطلاعات عمومی کودکان شامل اطلاعات هنری، فرهنگی، علمی، ریاضیات، اجتماعی و…به اعتقاد کادر مجرب مهد کودک همه گل، وظیفه مهم این مرکز آشنا کردن کودکان با هنجارها، ارزش های جامعه و آموختن رفتار اجتماعی و نیز آشکار کردن استعدادهای نهفته در آنان است، به طوری که در آینده با ورود به مراکز آموزشی و هنری، این استعدادها هر چه بیشتر بارور شوند.در همه گل کودکان با فراگیری نقاشی، شعر، سرود، بازی و ... با رویدادها و محیط اطراف خود آَشنا می شوند. کودک رفتارهای مورد پذیرش در جامعه را می آموزد. کودکانی که دوران کودکی را در مهد می گذرانند بهتر و راحت تر می توانند با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنند و درارتباطات اجتماعی خود کمتر به مشکل برخورد می کنند و نسبت به دیگر کودکان به مراتب ، جامعه پذیرتر هستند .
همه گل برای کودکان به منزله یک محیط کاملاً صمیمی و دوستانه است. لذا تأثیرپذیری کودکان در مهد کودک به مراتب بیشتر از خانه و خانواده است.
در همه گل مربیان، افرادی آموزش دیده، کارآمد و متخصص در زمینه تربیت کودکان هستند، نسبت مربیان به کودکان ۱ به ۳ است .علاوه براین، فضای مناسب دربهترین و منحصربه فردترین محیط و Soft Room مفرح، شاد و مطمئن، برای بازی کودکان وجود دارد و بچه ها درگروه های کم تعداد بازی میکنند.مربیان در زمینه رشد، تعلیم و تربیت کودک آموزش کافی را دیده و بازی های مناسبی را برای کودکان تدارک میبینند و میتوانند به بهترین شکل ممکن کودکان را تربیت کنند . در این مجموعه ، براى کودکان و گروه های همسال محیطی را فراهم کرده ایم که در آن خود را بشناسند . کودک از طریق این محل های بازی می آموزد که پذیرفته شده و با دیگران شریک میشود . از حقوق خود دفاع میکند و به دیگران احترام میگذارد . بنابراین کودک از دنیای خود محور به مرحله اجتماعی شدن قدم می گذارد ! در اینجا حتى بازی کردن هدفمند است ) و کودک در آن دائم در حال یادگیری است و توانایی های خود را تقویت می کند! مثلاً وقتی او در اتاق بازی به بازی های نمادین می پردازد، اطلاعاتی درباره خانه و خانواده به دست می آورد . نقاشی کردن و چکش کاری یا بازی با خمیر به رشد عضلات بازوها و دست های آنها کمک می کند که بعدها این امر او را در نوشتن یاری خواهد کرد .۹۵ درصد کودکان زیر ۶ سال کشورهای پیشرفته دنیا تحت پوشش خدمات آموزشی قبل از دبستان قرار دارند و در ژاپن ۹۸ درصد و در ویتنام ۵۰ درصد است در حالی که در ایران تنها ۷ درصد کودکان را شامل می شود.
از اهداف پايهگذارىِ
پيش دبستانى و مهدكودك " همه گل"
علاوه بر تقويت هوش و توانمندىهاى كودكان، کشف استعداد تمامى کودکان بوده است. همچنین ارائه راهکارهای اجرایی و طرحهای مرتبط، مشاوره و ارائه خدماتی از جمله رشــد تکـلــم کودک و فعاليتهاى دیگری نظير دانش، استدلال کمینگر، پردازش تجسمی، دیداری، حافظه فعال، استعدادیابی، پرورش و تقويت استعدادها، هوش و خلاقیت با روش هدفمند (بازی، نقاشی، نمایش، موسیقی و کتاب درمانی) تقويت هوشبهر کلامی، هوشبهر غیرکلامی، هوشبهر کل، خلاقیت بصری، خلاقیت سمعی، خلاقیت لمسی، مشاوره روانشانسی جهت درمان واصلاح انواع اختلافات رفتاری کودک، تقويت اعتماد به نفس، تمرکز، آموزش مهارتهای (زندگی، اصول صحیح مواجه با مسائل آينده، استرس و اضطراب، خشم، روابط متقابل) آموزش بر پایه کودک محور و همراه با بازى جهت ایجاد آمادگی برای ورود به مدارس عالى و در نهايت وارد شدن به زندگی با نشاط و مستقل و فراهم آوردن محيطى مجهز به Soft Room سرپوشیدهی استاندارد جهت بازی و شادى و تخلیه هیجانها و انرژیهای کودکان و همچنين برگزاری تورها و اردوهای علمی و پروش خلاقيت كودكان همراه با بازیهای هوشی و فكرى و هیجانی (به صورت ماهانه).
سیاستگذاران امر آموزش در مجموعه
(همه گل)
بر آموزش ومهارت های كودكستان و پیش دبستانی تأكید دارند و از این بین تأكید ویژه آنها بر نكات زير است :
آموزش مهارت های فیزیكی- جسمانی برای ورود به مدرسه:مانند نظافت شخصی، محافظت از خود و...
آمادگی عاطفی، اجتماعی
استفاده از وسایل كمك آموزشی مناسب برای آموزش صحیح و عملی به كودكان
آموزش زبان (زبان مادری و زبان دوم) با استفاده از بهترین شیوه آموزشی
آموزش مهارت برقراری ارتباط با دیگران و ارتقای سطح توانایی های هوشى شناختی و اطلاعات عمومی كودكان شامل اطلاعات هنری، فرهنگی، علمی،رياضيات،اجتماعی و غیره
به اعتقاد كادر مجرب مهد كودك "همه گل "، وظیفه مهم این مركز آشنا كردن كودكان با هنجارها ، ارزش های جامعه و آموختن رفتار اجتماعی و نیز آشكار كردن استعدادهای نهفته در آنان است ، به طوری كه در آینده با ورود به مراكز آموزشی و هنری ، این استعدادها هر چه بیشتر بارور شوند.در "همه گل " كودكان با فراگیری نقاشی ، شعر ، سرود ، بازی و .... با رویدادها و محیط اطراف خود آَشنا می شوند .كودك رفتارهای مورد پذیرش در جامعه را می آموزد . كودكانی كه دوران كودكی را در مهد می گذرانند بهتر و راحت تر می توانند با محیط اطراف خود ارتباط برقرار كنند و درارتباطات اجتماعی خود كمتر به مشكل برخورد می كنند و نسبت به دیگر كودكان به مراتب ، جامعه پذیرتر هستند.
"همه گل " برای كودكان به منزله یك محیط كاملاً صمیمی و دوستانه است . لذا تأثیرپذیری كودكان در مهد كودك به مراتب بیشتر از خانه و خانواده است
در "همه گل " مربیان ، افرادی آموزش دیده ،كارآمد و متخصص در زمینه تربیت كودكان هستند، علاوه براین، فضای مناسب در"بهترين و منحصربه فردترین محيط "و Soft Room مفرح ، شاد و مطمئن، برای بازی كودكان وجود دارد و بچه ها درگروه های كم تعداد بازی ميكنند.مربیان در زمینه رشد، تعلیم و تربیت كودك آموزش كافى را ديده و بازی های مناسبی را برای كودكان تدارك ميبينند و ميتوانند به بهترین شكل ممكن كودكان را تربیت كنند .
در اين مجموعه ، براى كودكان و گروه های همسال محیطی را فراهم كرده ايم كه در آن خود را بشناسند . كودك از طریق این محل های بازی می آموزد كه پذیرفته شده و با دیگران شریك ميشود . از حقوق خود دفاع ميكند و به دیگران احترام ميگذارد . بنابراین كودك از دنیای خود محور به مرحله اجتماعی شدن قدم می گذارد !
( در اينجا حتى بازی كردن هدفمند است )و كودك در آن دائم در حال یادگیری است و توانایی های خود را تقويت می كند!
مثلاً وقتی او در اتاق بازی به بازی های نمادین می پردازد ، اطلاعاتی درباره خانه و خانواده به دست می آورد. نقاشی كردن و چكش كاری یا بازی با خمیر به رشد عضلات بازوها و دست های آنها كمك می كند كه بعدها این امر او را در نوشتن یاری خواهد كرد.
95 درصد كودكان زیر 6 سال كشورهای پیشرفته دنیا تحت پوشش خدمات آموزشی قبل از دبستان قرار دارند و در ژاپن 98 درصد و در ویتنام 50 درصد است در حالی كه در ایران تنها 7 درصد كودكان را شامل می شود.
( همه گل ) برترين و متفاوت ترين مهد كودك و پيش دبستانى در منطقه نياوران
تدریس زبان انگلیسی با استفاده از شيوه هاى نوين آموزش روز دنيا
آموزش زبان فرانسه و آلمانى
بازى در محیطی شاد و آرام، با فضای مجهز جهت بازی (Soft Room)
پرورش مهارت های جسمی و حرکتی کودک، برگزارى کلاس های خلاقیت،
آموزش ورزش شنا با بهره گیری از بهترین امکانات ویژه گروه سنی ٢ تا ١٥ سال، با هدف آموزش تخصصی به كودكان به صورت گروهی و خصوصى در استخر آب گرم و چهارفصل.
آموزش تخصصى غواصى به كودكان
برگزارى كلاسهاى مينى واترپلو براى كودكان
آموزش مفاهیم اجتماعی،اخلاقی
آموزش حرفه اى نقاشی تكنيكال
آموزش كاراته
آموزش نجوم
سفالگرى
لگو(Lego Education)
موسيقى .اُرف
ژیمناستیک كودك
شطرنج
يوگاى كودك
شعر و قصه گویی
رباتيك
گل کاری و باغبانى
آشپزی
اسكيت
صخره نوردى
كارگاه عملى حيات وحش
زومباى كودك
كلاسهاى نشاط، زبان و حركت
كارگاه مادر و كودك انگليسى، بازيهاى هدفمند
كارگاه مهارت هاى فرزند پرورى براى اوليا
به همراه اتاق مجزا جهت آزمايشگاه و آموزش علوم
برگزارى جشن هاى تولد
صبحانه ، ناهارگرم و اسنك ميان وعده
سرويس رفت و برگشت
و با حضور دائم مشاور و روانشناس کودک!
در"بهترين و منحصربه فردترین محيط "و در فضايی مفرح ، شاد و مطمئن، كودكان خود را به مربيان باتجربه و حرفه اى ما بسپاريد .