پانل کامپوزیت آلومینیومی محصولات آلوپاراب کامپوزیت آلوپاراب


ALU PARAB
تولیدکننده پانل کامپوزیت آلومینیومی دارای گواهینامه استاندارد کارخانه ای سازمان استاندارد ایران ISO9001-2008 ISO 10002-2004 ISO 10004-2010 ساخت ایران معرفی محصولات آلوپاراب آلوپاراب نام تجاری پانل کامپوزیت آلومینیومی تولیدشده توسط شرکت پاراب است. آلوپاراپ از یک لایه پلی اتیلن سبک بین دو ورق آلومینیومی قرار گرفته است تشکیل می شود. آلوپاراب یک پانل کامپوزیتی مستحکم سبک وزن و بسیار مسطح برای موارد استفاده متعدد است. آلوپاراپ علاوه بر مصرف اصلی در دیوارها به عنوان نما، در تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، دیواره های پارتیشن ها، تابلوهای مغازه ها و فروشگاه ها، بدنه وسائط نقلیه، در مبلمان تزئینات داخلی و مصارف متعدد دیگر به مصرف می رسد. مشخصات خوب محصولات آلوپاراب از مشخصات خوب آلوپاراب می توان سبکی وزن، صافی، عایق گرمائی بودن، کارپذیری و خم کاری، عایق صدا بودن عمر طولانی و مقاومت خوردگی را نام برد. مقاومت در هوای آزاد همراه با درجه بالای عایق بودن گرمائی و صدا اهمیت بالایی به آن می بخشد. انواع رنگ های متالیک و غیر متالیک آلوپاراب این محصولات را به محصولاتی ایده آل در پوشش دادن دیوارهای داخلی و خارجی تبدیل می کند. پوشش رنگ جنس پی وی دی اف که محصولات آلوپاراب به کار گرفته می شود. دارای ضمانت 20 ساله ماشین کاری این محصولات آسانی تولید و ساخت اشکال مختلف برای پوشش طرح های معماری پیچیده را به آن می بخشد موارد مصرف و استفاده آلوپاراب انواع رنگ های متنوع آلوپاراب به همراه با قابلیت شکل دادن آن به انواع طرح های مختلف و پیچیده و مقاومت بسیار عالی آن در هوا، این محصولات را به عنوان محصولاتی ایده آل برای معماران درآورده است. برخی از موارد مصرف آلوپاراب به قرار زیر است : پوشش دیوار، دیوارهای پارتیشن، سایبانها، پوشش ستون ها، کاناپه ها، سر درب فروشگاهها، تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، پوشش سقف مبلمان، بدنه وسائل نقلیه مشخصات اصلی کامپوزیت آلوپاراب ضخامت ورق آلومینیوم در آلوپاراب 0.5 میلیمتر هر دو ورق رنگی رنگ ورق بالا PVDF پلی اتیلن از نوع دست اول خالص 0.0100 فیلم محافظ از نوع با کیفیت آسان جداشو جنس آلومینیوم آلیاژ 3003
- نوع اشکال را انتخاب نمایید
- محتوای آگهی نادرست است.
- مشخصات آگهی دهنده نادرست است.
- دسته بندی آگهی نادرست است.
- محتوا و عکس آگهی با هم ارتباط ندارند.
- دلیل دیگری دارم.
